Місто для людей (myroslav_if) wrote,
Місто для людей
myroslav_if

Візуалізація проекту "Велосипедна Галицька". (1 частина)

Схема проекту клікабельна



Спільнота "Вело-Франківськ" презентує на громадське обговорення відкореговану і вдосконалену візуалізацію проекту "Велосипедна Галицька".
Це наше бачення того, яку конфігурацію могла б мати велодоріжка, що її заплановано прокласти цього року з Пасічної до центру.

Роботу ми розпочали ще минулого літа, і за цей час неодноразово вносили зміни до проекту. І тим не менше, треба розуміти що це далеко не остаточний варіант.
Якісь зміни точно будуть, а от чи будуть вони позитивними - це вже питання.

У своїй роботі ми були обмежені лише конфігурацією проїжджої частини (нам дали зрозуміти, що дорогу не будуть звужувати задля зручності велосипедистів), і розумінням того, що ми ду-у-у-уже обмежені у фінансах.
Разом з тим було бажання зробити дійсно зручну для велосипедистів доріжку, не створюючи, водночас, незручностей для пішоходів. Тут слід наголосити, що за нашими амбітними планами, облаштування велодоріжки повинно потягнути за собою повну реставрацію тротуарів і організацію безбар'єрного середовища на всій протяжності вулиці з урахуванням потреб маломобільних груп населення, до яких окрім колясочників ми відносимо і матусь з візочками, дітей на роликах і велосипедах, людей похилого віку тощо.

Але про це буде окремий пост трохи пізніше, тому зараз пропоную перейти безпосередньо до проекту велодоріжки, який для кращого розуміння, ми оформили у вигляді проекцій на фотографіях.


І розпочнемо ми від перехрестя з вулицею Горбачевського (район АС-2)
На разі там проходить пішохідна доріжка, і є вдосталь місця, щоб переосмислити цей простір
001

Можна все оновити і розширити:
002

Рухаємось в сторону великого перехрестя:
003

Якщо у когось виникає питання, чому це тротуар проектується ближче до дороги, ніж велодоріжка - то ось Вам відповідь: він уже там є, і на ньому стоять електроопори. На велодоріжці ж не може бути електроопор, тому саме таке рішення:
004

[Жми, щоб їхати далі по Галицькій]Ось і перехрестя з вул.Пасічною. У свій час, при реконструкції, тут досить халтурно зробили пішохідну зону біля світлофорів - вузько і непродумано, зате залишили місце для опори біл-борду. Доведеться виправляти.
004a

Ну тут чисто схематично показаний велопереїзд. На практиці це має бути значно краще організовано.
004б

Приблизно ось таким чином:
005

Зараз вузький тротуар безтолково петляє вліво-вправо...
006

... а можна прокласти його широко, прямо, одним словом здумкою про людей.
006

Ще один велопереїзд через каналізований проїзд, і...
007

... потрапляємо на те, що в Європі називається Service road
008

Тут навіть не потрібно якось виділяти велодоріжку. Хіба що трафаретами нанести спеціальну розмітку, яка вказує на те, що тут часто їздять велосипедисти ( а вони там таки дійсно часто їздять)
009

Коли минаємо ресторан "Овен" - повертаємося ближче до дороги
010

Зараз тротуар має страхітливий вигляд, покриття розбите, через що велосипедисти їздять по краю газону ( видно стежку :) )
011

А можна зробити ось так, грамотно і красиво:
012

Знову ж таки, тротуар ближче до дороги, тому що попереду зупинка громадського транспорту
013

А от після зупинки можна зробити "рекеровку"
014

Ось як це може виглядати:
014a

І машини менше будуть обхляпувати пішоходів брудом, що зараз відбувається постійно після дощу.
015

Далі на міст виходять пішоходи і велосипедисти з дамби.
016

Ось це місце, праворуч:
017

На мосту покриття слід міняти не лише на проїжджій частині, але й на тротуарах:
018

Ось так було б значно краще:
018

А ось ще одна точка перетину. Цього разу з дамбою на другому березі.
019

Спускаємося з мосту до велопереїзду.
020

Пересікаємо дорогу і потрапляємо на двосторонню велодоріжку, яка поєднує Галицьку з набережною Стефаника
021

Так вона буде виглядати з протилежної сторони дороги:
022

Рузаємось в напрямку музичної школи
024

Праворуч - музшкола, ліворуч - платформа для посадки-висадки пасажирів громадського транспорту.
І так, у нас є кілька рішень, які заставлять людей, що очікують транспорт, не стояти на велодоріжці.
026

Минули зупинку, попереду вул.Пулюя
028

тут на пішохідному переході і велопереїзді не повинно бути жодних бордюрів! Тільки безбар'єрне середовище.
030

А далі пряма дорога бурьварчиком аж до перехрестя з вул.Довгою
032

Ось, які тут зараз тротуари :(
033

Вулиця Довга. Тут також плавні з'їзди/виїзди, і жодних бордюрів.
035

Минаємо швейну фабрику...
036

... і банк "Фінанси і Кредит"
037

Тут ліворуч будуть паркувальні місця для автівок.
038

А ось і наш Північний Бульвар. Пресікаємо так само без проблем.
039

Тут широченний тротуар. Місця вистачить і пішоходам і велосипедистам.
040

Ось так краще видно, скільки тут простору.
041

А от далі перед нами "вузьке місце. Тут велодоріжка мусить скукожитися до метра півтора і потім завернути праворуч.
042

Заглянемо тепер з іншої сторони, де вона з'явиться?
043

А ось і вона. Для пішоходів тут залишається 4-5 м. Цілком достатньо.
044

Багато хто вже себе запитує: -" А як же оминути цю завантажену зупинку?"
045

А ось як!
046

Чим не вихід з ситуації7 Мусця тут багато, а пропадає.
047

А його можна використати для прокладання велодоріжки.
048

Виходить вона прамо на кінець зупинки.
049

Звісно що тут вдень дуже щільний пішохідний трафік, але хіба у нас є інші варіанти?
051

Тому поки що сь так:
052

А далі рішення просте: забираємо всі автівки з тротуару, набиваємо на узбіччі захисних стовпців, і...
053

прокладаємо на звільненому місці велодоріжку.
054

І всі будуть щасливі! Пішоходам - більше простору, велосипедистам - їхні законні півтора-два метри, автомобілістам - порядок.
056

Як бачите, місце тут якраз для велодоріжки, просто вдень це все запарковано (фото робилися о 6 ранку)
057

Поїхали!
058

Тут велосмуга мала б зміщуватися на проїжджу честину.
059

Щоб пішоходи на автопілоті не виходили на доріжку - її сліж захистити парканчиком.
060

Всі мабуть пам'ятають, шо вдень тут постійно припарковані автомобілі, незважаючи на знак.
061

Загальний вигляд останнього перехрестя зараз такий:
062

А може бути приблизно так:
063
Tags: velo-if, Івано-Франківськ, Вело-Франківськ, Велодоріжка, Велосипедна Галицька, Галицька
Subscribe

  • Post a new comment

    Error

    Anonymous comments are disabled in this journal

    default userpic
  • 0 comments