Місто для людей (myroslav_if) wrote,
Місто для людей
myroslav_if

Візуалізація проекту "Велосипедна Галицька". (2 частина)

Схема проекту клікабельна


До Вашої уваги візуалізація проекту длугої частини велодоріжки на вул.Галицькій.

Загальний вигляд:
IMG_6688a

Початок біля парку Воїнів-Інтернаціоналістів
001

[Жми, щоб їхати далі по Галицькій][Spoiler (click to open)]Відразу виникає проблема у вигляді скупчення людей, які очікують маршруток на Калуш і Долину
002

Цю проблему можна вирішити, відгородивши велодоріжку парканчиком. При бажанні там можна поставити і лавочки.
003

Тоді можна буде безперешкодно їхати
005

Вхід у парк
007

наближаємось до вул.Василіянок
009

Велопереїзд:
011

Якщо подивитись праворуч, то побачимо, щотам є місце для велодоріжки в напрямку вул.Вовчинецької
012

Ось так це може виглядати:
013

А якщо переїхати на іншу сторону вулиці і озирнутися, то побачимо такий вид:
015

А попереду перед нами постає вибір:
016

Прокладати велодоріжку за рахунок тротуару...
017

... чи облаштовувати велосмугу за рахунок проїжджої частини.
018

Активісти Вело-Франківська схиляються до другого варіанту:
019

Виділення велосмуги на дорозі може бути цілком можливе, якщо ДАІ і комісія з безпеки руху погодять нову схему організації дорожнього руху на цій ділянці
026

Тоді велосипедисти буквально за якихось 30-40 секунд проскакуватимуть цей відрізок дороги по прямомій, як струна, траекторії, і плавно виїжджатимуть на тротуар перед самісіньким світлофором на перехресті з Довгою. Чи варто говорити про те, що в такому випадку червоний сигнал світлофора буде стросуватися лише автомобілів, і аж ніяк не двоколісних :)
027

Якщо ж ні, то доведеться їхати ближче до тротуару, минаючи діагональну парковку перед Єврошопом:
020

Здавалося б це не такий уже й поганий варіант, але в такому разі потрібно буде маневрувати між пішоходами, які точно будуть плентатись по гіпотетичній велодоріжці.
022

Після того велодоріжка повертається на край тротуару:
024

А далі перед нами постає вибір: якщо мова йде про час-пік, то для багатьох простіше буде нирнути праворуч, у скверик, і об'їхати натовп людей на зупинці; якщо ж ні, то можна їхати прямо. Ми розуміємо, що ніхто нам не дозволить прокладати велодоріжку прямо по посадочній платформі, але ми так само розуміємо й те, що коли ми маємо можливість проскочити і зрізати - ми проскакуємо і зрізаємо :)
029

Офіційно ж велодоріжка може йти сюди...
031a

... і сюди.
033a

Бачите, тут є місце:
034

Тому як варіант, можливе і таке оригінальне рішення:
035

Як би не було, далі ми повертаємось на край тротуару...
035a

... і рухаємось своєю смугою, при тому що від мототрафіку нас відділяє бордюр, а від пішоходів - лінія зелених насаджень. І це не може не радувати.
037

На цій ділянці планується трохи розширити тротуар за рахунок "дорожної дієти", тому місця на велодоріжку має вистачити.
039

Після перехрестя з вул.Пулюя велодоріжка плавно зміщується праворуч, і ми їдемо бульварчиком аж до моста. Ширина тротуару тут цілком дозволяє поділити простір.
040

Перед мостом ми обираємо, продовжувати рух цією стороною вулиці, чи переїхати на протилежну.
DSC00314

Міст:
DSC00318
Tags: velo-if, Івано-Франківськ, Вело-Франківськ, Велодоріжка, Велосипедна Галицька, Галицька
Subscribe

  • Post a new comment

    Error

    Anonymous comments are disabled in this journal

    default userpic
  • 0 comments